În conformitate cu art.5 al Legii 544/2001, lista cuprinzând documentele de interes public este următoarea:
1. Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorităţii sau instituţiei publice:
- Legea 215/2001 privind Administraţia publică locală, republicată;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată;
- Legea nr.7/2004, privind Codul de conduită al funcţionarilor publici;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
- Ordonanţa nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor
- Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică;
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice şi al aparatului propriu de specialitate
2.Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al autorității sau instituției publice;
- Organigrama
- Atribuțiile departamentelor, conform Regulamentului de funcționare al aparatului propriu al Primăriei;
3. Numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice;
4. Coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet;
5. Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil;
6. Programele și strategiile proprii;
7. Lista cuprinzând documentele de interes public;
8.Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;
9. Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Acte Normative: