Concluzii

referitoare la Implementarea proiectului

Imbunătățirea calității și a timpului de furnizare a serviciilor de către Primăria Caransebeș prin implementarea informatică a ghișeului unic cu registratura electronică și gestiune de documente – cod SMIS 11267

 

În urma implementării și derulării de către Primăria Caransebeș a proiectului Imbunătățirea calității și a timpului de furnizare a serviciilor de către Primăria Caransebeș prin implementarea informatică a ghișeului unic cu registratura electronică și gestiune de documente – cod SMIS 11267, pe perioada derulării acestuia, s-au evidențiat următoarele aspecte:

 

  • Reducerea cu 50% a timpului de răspuns (stabilirea de procese și politici interne) folosind mijloace electronice a procesului de rezolvare a unei cereri;

  • Reducerea cu peste 50% a timpului consumat pentru căutarea și regăsirea documentelor;

  • Reducerea cu 60% a activității depuse pentru petiții și audiențe ca rezultat al folosirii mijloacelor de informare alternative (portal web, interfața relații cu publicul CIC);

  • Reducerea cu 90% a timpului necesar activității de raportare privind lucrul cu documentele cu caracter special (petiții, audiențe, cereri acces informații publice);

  • Prin implementarea portalului web  și prin dotarea cu echipamente și publicarea imediată pe internet a informațiilor de interes public se estimează o reducere cu 10% a solicitărilor de informații;

  • Prin instruirea personalului de la relații cu publicul - CIC existent în problematica diverselor compartimente, se va reduce cu 30% (estimat) timpul de soluționare a petițiilor și audiențelor ca urmare a consilierii directe de către personalul specializat;

  • Posibilitatea de eliminarea consumului de hârtie aferent proceselor intermediare de avizare/aprobare prin scanarea documentelor și introducerea lor direct în sistem;

  • Posibilitatea scanării documentelor și introducerea lor direct în sistem va conduce la eliminarea consumului de hârtie aferent proceselor intermediare de avizare/aprobare; astfel se va constitui și fondul de documente digitale pentru Arhivarea electronică cf. Legii privind arhivarea documentelor în formă electronică nr. 135/2007.

 

Documentul in format pdf poate fi descarcat aici